Архів блогу

четвер, 19 травня 2022 р.

Спаси мене, Спаси мою душу


День вишиванки, який уже багато років поспіль святкується в Україні, надихнув мене звернутися до нетлінних Шевченкових переспівів Давидових Псалмів і прочитати Псалом 12 


Псалом 12


Чи ти мене, боже милий,
Навік забуваєш?
Одвертаєш лице своє,
Мене покидаєш?
Доки буду мучить душу
І серцем боліти?
Доки буде ворог лютий
На мене дивитись
І сміятись?.. Спаси мене,
Спаси мою душу,
Да не скаже хитрий ворог:
— Я його подужав. —
І всі злії посміються,
Як упаду в руки,
В руки вражі. Спаси мене
Од лютої муки!
Спаси мене! Помолюся
І воспою знову
Твої блага чистим серцем.
Псалмом тихим, новим.


Тарас Шевченко. Давидові Псалми. 21.12.1845 року від Різдва Христового

Автор - керівник інформаційного департаменту правління Громадської організації «Рух за життя та гідність людини», фундатор і координатор духовно-просвітницьких платформ «Захист християнських цінностей – основи життя та сім’ї в Україні»«Християни про справедливу війну»
журналіст, магістр права, 
здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньо-професійної програми «Християнська педагогіка» Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України 
Олександр Кривенко 

+380632413681, 
Київ


Олександр Кривенко. Спаси мене, Спаси мою душу // Захист християнських цінностей - основи життя та сім’ї в Україні. 19 травня 2022 року від Різдва Христового. https://cutt.ly/GHOpjjw (https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/05/19-sm.html).

Посилання на відео: https://youtu.be/3l_1bP5WQKY

Читайте також: 








Гендерна рівність - троянський кінь у духовній війні проти України
















На захисті жіноцтва, дитинства та моралі від пропаганди фемінізму: попри перешкоди у Києві відбувся християнський захід

Духовність і мораль – стрижень освіти у школах: відбувся онлайн-семінар

Уроки, виклики та завдання для християн: відбулася онлайн-конференція

«Гендер» є ідеологемою підступного наступу на сімейні цінності

Перекладати Біблію ромськими мовами – особливе доручення Ісуса Христа, – Анатолій Шкарін 

«Тільки з Богом і за Його словом можна збудувати чудову країну», – Паночко про місцеві вибори 2020

«Між кесарем і Богом»: круглий стіл пройшов у Ірпені напередодні виборів

Ми всі покликані до свободи й очищення від гріхів, - Наталія Шульженко

Слово Боже мовою серця: в Одесі представили Євангеліє від Луки в кримсько-ромському перекладі

Благовісникам Божої любові карантин – не перешкода: завершився сезон вуличного благовістя

Попри нехтування Конституцією України з боку влади міста у Запоріжжі відбулася Молитовна хода

Сімейним цінностям – так, гендерній ідеології – ні: депутати Волині виступили за розвиток інституту сім’ї

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про медіа. Закон

ЗАКОН УКРАЇНИ Про медіа https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/12/131800.html      Допомога    Шрифт:  + − ЗАКОН УКРАЇНИ Про ме...