Архів блогу

неділя, 31 січня 2021 р.

Невідступно тримаймося Господа!

Невідступно тримаймося Господа! 
(зел) ІV Неділя Звичайного періоду
https://cutt.ly/8kuuUrs

Ісус має силу зробити те, що людина своїми силами не в змозі. Тому першою перешкодою для сили Господа не є сатана, тільки людина, яка не бачить власних гріхів і не хоче визнати своїх обмежень. «Не бійся Христа. Він нічого не забирає, а все дає. Хто Йому віддасться, той отримає у сто разів більше. Відкрийте широко двері Ісусові, а знайдете справжнє життя. Послухай, що сьогодні Ісус говорить до твого серця. Не бійся. Ти нічого не втратиш».

АНТИФОН НА ВХІД

Спаси нас, Господи, наш Боже; * збери нас із-між народів, * щоби прославляти Твоє святе Ім’я * і величатися Твоєю похвалою. (Пс 106 (105), 47)
Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА

Господи, наш Боже, вчини, щоби ми славили Тебе усією душею * та щиро любили усіх людей. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе та царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

Читайте також: Сімейним цінностям – так, гендерній ідеології – ні: депутати Волині виступили за розвиток інституту сім’ї

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ

Втор 18, 15-20
Читання з Книги Второзаконня.

Мойсей промовив до народу, кажучи: «Пророка з-помі ж вас, з твоїх братів, такого, як я, Господь, Бог твій, воздвигне для тебе; його маєте слухатися. Точнісінько, як ти благав Господа, Бога твого, на Хорив-горі в день зборів, казавши: “О, коли б я вже більш не чув голосу Господа, Бога мого, та не бачив цього великого полум’я, щоби не вмерти”. Тоді сказав Господь до мене: “Добре вони сказали! Я воздвигну для них з-посеред їхніх братів пророка такого, як ти; Я вкладу Мої слова йому в уста, й він говоритиме до них все, що йому накажу. А хто не послухається Моїх слів, які він у Моє Ім’я промовить до них, то Я жадатиму від того рахунку. А пророк, який насмілився би вістити в Моє Ім’я щось, чого Я йому не наказував, або промовляти в ім’я інших богів, – такому пророкові смерть”». Слово Боже.

Читайте також: Попри нехтування Конституцією України з боку влади міста у Запоріжжі відбулася Молитовна хода 

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс 95, 1-2. 6-7аб. 7в-9

Хай серце ваше днесь не кам’яніє.
Ходіть, Господу заспіваймо, *
вигукуймо Скелі нашого спасіння.
Прийдімо в Його присутність із хвалою – *
і радісно Йому пісні співаймо.
Ходімо, поклонімось, припадімо, *
і впадімо на коліна перед Господом, †
який сотворив нас.
Адже Він є наш Бог, ми – народ Його пасовиська, *
отара під Його рукою.
Сьогодні, коли почуєте Його голос: *
«Не робіть закам’янілими ваші серця,
як біля Мериви, в день Масса в пустелі, †
де спокушали Мене батьки ваші. *
Вони випробовували Мене, хоча Мої діла узріли».

Читайте також: «Тільки з Богом і за Його словом можна збудувати чудову країну», – Паночко про місцеві вибори 2020

ДРУГЕ ЧИТАННЯ

1 Кор 7, 32-35

Читання з Першого послання святого апостола Павла до корінтян.

Брати! Я бажаю, щоби ви не мали клопотів. Хто не одружився, турбується про Господнє, як догодити Господу, а хто одружився, турбується про світське, як догодити дружині, і тому він роздвоєний. І незаміжня жінка, і діва турбується про Господнє, щоби бути святою тілом і духом, а та, яка вийшла заміж, турбується про світське, як догодити чоловікові. Кажу це для вашої користі, а не для того, щоб ярмо на вас накласти, але для доброчесності, і щоби ви невідступно трималися Господа. Слово Боже.


СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Пор. Мт 4, 16
Алілуя, алілуя, алілуя.
Народ, який сидів у темряві, побачив велике світло;
і тим, хто сидить у країні смертної тіні, –
їм засяяло світло.

Читайте також: Українській сім’ї – належний захист: депутати Житомирщини виступили за охорону сімейних цінностей

ЄВАНГЕЛІЄ
Мк 1, 21-28
† Читання святого Євангелія від Марка.

В місті Капернаумі, в суботу, увійшовши в синагогу, Ісус почав навчати. І дивувалися з Його вчення, тому що Він навчав їх як Той, хто має владу, а не як книжники. І якраз був у їхній синагозі один чоловік, одержимий нечистим духом, і він закричав, кажучи: «Що Тобі до нас, Ісусе Назарянине? Чи Ти прийшов вигубити нас? Знаю, хто Ти є – Святий Божий!» Та Ісус скартав його, кажучи: «Замовкни та вийди з нього!» Тоді затряс ним нечистий дух і, закричавши гучним голосом, вийшов з нього. І жахнулися всі, так що запитували одне одного, говорячи: «Що це? Нове вчення з владою! Навіть нечистим духам наказує, і вони слухаються Його!» І враз розійшлася чутка про Нього всюди, по всій Галілейській околиці. Слово Господнє.


Мовиться “Вірую”.


МОЛИТВА ВІРНИХ

До Бога, котрий зіслав на світ Свого Сина, щоби змив наші гріхи та врятував нас від вічної смерті, молімося з довірою:

1. Молімося, щоби вбогі знайшли в Церкві опіку й опору.

2. Молімося за хворих і страждаючих, щоби вони своїми молитвами підтримували Папу.

3. Молімося за миротворців і людей чистого серця, щоб їхні заходи зі збереження миру та встановлення морального ладу в світі увінчалися успіхом.

4. Молімося, щоби заможні люди та багаті держави підтримували тих, хто терпить нестатки.

5. Молімося за померлих, а особливо за тих, котрі за життя зазнали багато несправедливості у цьому світі, щоби Господь загоїв їхні рани та наповнив радістю свого вічного Царства.

6. Молімося за нас самих, щоби ми зуміли по-християнськи пробачати кривди та приймати страждання.

Боже, наш Отче, прийми наші прохання та дай благодаті, про які осмілюємося Тебе просити. Через Христа, Господа нашого.


МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, прийми милостиво дари нашого служіння, які ми жертвуємо на Твоєму вівтарі , * та переміни їх у таїнство нашого відкуплення. Через Христа, Господа нашого.

Префація на Неділі звичайного періоду № 20-27.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Освіти світлом Твого обличчя слугу Твого, * спаси мене в Твоїм милосерді! * Господи, нехай не осоромлюсь, бо я до Тебе взиваю. (Пор. Пс 31 (30), 17-18)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Насичені даром нашого відкуплення, просимо Тебе, Господи, * щоби трапеза вічного спасіння зміцнила нас в істинній вірі. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами КМС

https://cutt.ly/8kuuUrs (https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2021/01/31-iv-nedilya-zp.html)

Олександр Кривенко,
християнин, журналіст, юрист, викривач корупції, фундатор і координатор духовно-просвітницької платформи «Захист християнських цінностей – основи життя та сім’ї в Україні» 
м. Київ , +380 63 241 3681 , krivenkokorr@ukr.net





Немає коментарів:

Дописати коментар

Про медіа. Закон

ЗАКОН УКРАЇНИ Про медіа https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/12/131800.html      Допомога    Шрифт:  + − ЗАКОН УКРАЇНИ Про ме...