Слово Боже прославиться через юних знавців Біблії й учителів із християнської етики
Стала відомою програма щорічних всеукраїнских заходів «Юні знавці Біблії» й «Учитель року із предметів духовно-морального спрямування», які пройдуть одночасно оприлюднили свою програм.
https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/05/13-jzbur.html
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ОСТРОЗЬКА АКАДЕМІЯ»
НАУКОВО-ДОСЛІДНА ЛАБОРАТОРІЯ
ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ, ПСИХОЛОГІЇ
ТА ПЕДАГОГІКИ НаУ ОА
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ
«ВСЕУКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ
ПЕДАГОГІВ І ПСИХОЛОГІВ
ІЗ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ»
ПРОГРАМА
XІV ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ
«ЮНІ ЗНАВЦІ
БІБЛІЇ»
в онлайн-форматі
у Національному
університеті «Острозька академія»
14 травня 2022 року
ЗАГАЛЬНА ТЕМА
2022 РОКУ:
«БЛАЖЕННІ МИРОТВОРЦІ, БО ВОНИ СИНАМИ БОЖИМИ НАЗВУТЬСЯ» (Мт. 5:9)
Острог-14 травня, 2022
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
КОМІТЕТ
XІV Всеукраїнської олімпіади «Юні
знавці Біблії»
1. Пасічник
Ігор Демидович, доктор психологічних наук, професор,
ректор Національного університету «Острозька академія»
2. Жуковський
Василь Миколайович, доктор педагогічних наук; професор; керівник
науково-дослідної лабораторії християнської етики, психології та педагогіки
Національного університету «Острозька академія»
3. Беляєв
Нікіта Веніамінович, співробітник науково-дослідної
лабораторії християнської етики, психології та педагогіки Національного
університету «Острозька академія»
4.Кривенко
Олександр Григорович, магістр права, журналіст,
керівник інформаційного департаменту правління громадської
організації «Рух за життя та гідність людини»
14 травня (субота)
2022
10.00-11.00 – відкриття XІV Всеукраїнської олімпіади
«Юні знавці Біблії» і фестивалю-конкурсу «Учитель року з предметів
духовно-морального спрямування»
доступ за посиланням: meet.google.com/dkk-mcrc-qbj
ВІТАННЯ УЧАСНИКАМ ОЛІМПІАДИ:
Пасічник
Ігор Демидович, професор, ректор Національного
університету «Острозька академія»
Іларіон, архієпископ Рівненський і Острозький, ПЦУ
Єресько Олег Вікторович, генеральний директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та
інклюзивної освіти МОН України
Кондрачук Сергій Юрійович, голова
Рівненської обласної ради
Коржевський
Петро Миколайович, начальник управління освіти та науки Рівненської обласної
державної адміністрації
Черній Алла Леонідівна, ректор Рівненського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти, голова постійної комісії Рівненської
обласної ради з питань гуманітарної політики
Віролайнен Оксана Василівна, учитель вищої
категорії, магістр теології, методист вищої категорії сектору експериментальної
педагогіки відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи
ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" МОН України
Маркос (Оганесян), єпископ Української єпархії Вірменської
Апостольської Церкви, головуючий у ВРЦіРО
Паночко Михайло Степанович, старший
єпископ Української Церкви Християн Віри Євангельської
Комендант Григорій Іванович, Президент Українського Біблійного товариства
Олександр (Драбинко), митрополит Переяславський і Вишневський Православної Церкви України, ПЦУ
Стринадко Олеся Іллівна,
директор загального середнього закладу
освіти імені Івана Діяконюка, с. Банилів Вижницького району Чернівецької
області
Павлова Оксана Вікторівна, учитель християнської етики, зарубіжної літератури Маріупольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, учитель-методист, кавалер
ордену святої великомучениці Катерини, автор навчально-методичного посібника
"Логіка духовності в системі координат формування читацької компетентності
на уроках зарубіжної літератури"
Марущенко Володимир
Станіславович, Голова Громадської ради з питань співпраці з Церквами та релігійними
організаціями при Міністерстві освіти і науки України
Сіданіч Ірина Леонідівна, доктор
пед.наук, професор, зав.кафедри кафедри педагогіки,
адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту
та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України
Кривенко Олександр
Григорович, магістр права, журналіст, керівник
інформаційного департаменту правління громадської організації «Рух
за життя та гідність людини»
Ягодка Юрій
Петрович, голова Острозької територіальної громади
Новікова Дарія
Петрівна, директор Всеукраїнського благодійного фонду «Східноєвропейська гуманітарна
місія»
Жуковський
Василь Миколайович, доктор педагогічних наук, професор,
керівник науково-дослідної лабораторії християнської етики, психології та
педагогіки Національного університету «Острозька академія»; Голова громадської
організації «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів із
духовно-морального виховання»
Грищук Дмитро Геннадійович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри
педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту
менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України,
викладач, засновник громадської організації «Возлюби», волонтер, пастир громади
Церкви Христової «Місто Сховище»
ЖУРІ НА
ОЛІМПІАДІ «ЮНІ ЗНАВЦІ БІБЛІЇ»
Діти
дошкільного віку-початкова школа
Химич Нінель Євгенівна - кандидат педагогічних
наук, доцент Університету Григорія Сковороди в Переяславі - ГОЛОВА ЖУРІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Е-пошта: neonila_himich@ukr.net
Скворцова Зінаїда Володимирівна, вихователь закладу
дошкільної освіти (ясла-садок)
компенсуючого типу (спеціальний) “Центр Пагінець” Рівненської міської
ради; керівник “Школи духовної істини” для педагогів, які використовують
християнські цінності у виховному просторі, м. Рівне
Сміх Світлана Володимирівна, старший викладач
кафедри педагогіки та психології, методист лабораторії національного виховання
Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти s.smikh@ifoippo.org.ua - ГОЛОВА ЖУРІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Октисюк Тетяна Іванівна, вчитель основ
християнської етики Самари-Оріхівського ліцею Волинської області,
вчитель-методист
Учні 5-6 класів
Павлова Оксана Вікторівна, учитель християнської етики, зарубіжної літератури Маріупольської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 18, учитель-методист, кавалер ордену святої
великомучениці Катерини, автор навчально-методичного посібника "Логіка
духовності в системі координат формування читацької компетентності на уроках
зарубіжної літератури" – ГОЛОВА ЖУРІ
У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ oksana_pavlova@ukr.net
Сливка Алла
Миколаївна, заступник директора Шкарівського
опорного ліцею- гімназії Білоцерківської міської ради Київської області
allasluvka@gmail.com
учитель зарубіжної
літератури, мистецтва, християнської етики,
вчитель вищої
кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Когут Валентина
Йосипівна, вчитель ОХЕ Зіньківського ліцею Хмельницької області. Вчитель-методист v.kogut@i.ua
Учні 7-9
Сайберт Наталія Мирославівна, учитель предметів духовно-
морального спрямування Крайниківського ЗЗСО
І-ІІІ ст Хустськоі міської ради Закарпатської
обл.- ГОЛОВА ЖУРІ У СТАРШІЙ ШКОЛІ nsignn@bigmir.net
Сірко Наталія Дмитрівна, учитель основ християнської етики Здовбицького ліцею Здовбицької
сільської ради Рівненської області
Кривенко Олександр Григорович,
магістр права, журналіст, керівник інформаційного департаменту правління
громадської організації «Рух за життя та гідність
людини» krivenkokorr@ukr.net
Учні
10-11, студенти
ОГІРКО
Олег Васильович, доктор філософії, доцент кафедри філософії та
педагогіки Львівського національного університету ветеринарної медицини та
біотехнологій, професор кафедри українознавства Інституту Східної Європи
ЗАВДАННЯ НА ОЛІМПІАДУ «ЮНІ
ЗНАВЦІ БІБЛІЇ»
Для дітей дошкільного віку та учнів 1-4 класів закладів
загальної середньої освіти:
І. Підготувати
вдома творчу роботу (малюнок, аплікацію
тощо), у якій зобразити історію зі сторінок Біблії, що яскраво демонструє прагнення
людей зберігати мир з близькими людьми.
ІІ. Під час Олімпіади представити творчу роботу,
усно описати зображену біблійну історію та сказати, як ти піклуєшся про мир і спокій в сім’ї, школі, країні та чому важливо берегти та примножувати мир,
як заповідав Господь Ісус Христос?
Час для
виступу: до 5 хвилин.
Для учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти:
І. Виконати
вдома:
Дослідження Святого Письма на тему: «БЛАЖЕННІ МИРОТВОРЦІ,
БО ВОНИ СИНАМИ БОЖИМИ НАЗВУТЬСЯ» (Мв.5:9). Пояснити, як ти піклуєшся про мир і спокій в сімї,
школі, країні та чому важливо
берегти та примножувати мир, як заповідав Господь Ісус Христос.
Обсяг
домашньої творчої роботи: 1-3 стор.
ІІ. Під
час Олімпіади представити виконану роботу.
Час для
виступу: 5-6 хвилин.
Для учнів 8-11 класів закладів загальної середньої освіти, професійно-технічних училищ та студентів ВНЗ:
І. Виконати вдома:
1. Дослідження Святого Письма на тему: «БЛАЖЕННІ
МИРОТВОРЦІ, БО ВОНИ СИНАМИ БОЖИМИ НАЗВУТЬСЯ» (Мт.5:9). Пояснити,
як ти піклуєшся про мир і спокій в
сім’ї, школі, країні та чому важливо
берегти та примножувати мир, як заповідав Господь Ісус Христос.
Обсяг
домашньої творчої роботи: 3-6 стор.
ІІ. Під
час Олімпіади представити виконану роботу.
Час для
виступу: 5-7-10 хвилин.
ЧАС ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ
ВИКОНАННЯ ПИСЬМОВОГО ТЕСТУ НА ЗНАННЯ БІБЛІЇ
11.30-13.00 – відкрито доступ
до виконання письмового тесту на
знання Святого Письма для учнів 2-11 класів та студентів
доступ за посиланням:
11.30-13.00 – відкрито
доступ до виконання письмового
тесту на знання Святого Письма для учителів:
УСНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
13.10 – презентація творчих робіт дітьми
дошкільного віку та учнями 1-11 класів ЗЗСО та студентами ПТУ й ВНЗ України
13.10 презентація фрагментів уроків учителями
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДСТАВЛЕННЯ
творчих робіт (малюнок, аплікація тощо) дітьми
дошкільного віку та учнями 1-4 класів
ЗЗСО
|
Критерії |
1 |
Знання та аргументоване використання Святого Письма Біблійна основа творчої роботи (біблійний вірш,
біблійна розповідь) |
2 |
Відповідність виконаної творчої
роботи заявленій темі Повнота
розкриття теми (змістовність творчої роботи) |
Ступінь самостійності
в судженнях |
|
Цікаві та змістовні висновки, власна позиція автора |
|
3 |
Креативний, неординарний, оригінальний підхід до створення творчої роботи та
її представлення |
Виявлення цілісної єдності та художньої виразності творчої роботи |
|
Природнє
відчуття кольору, гармонії композиції, смаку |
|
Рівень ораторської
майстерності, використання елементів красномовства,
лаконічність, культура мовлення |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
виконання пісні, вірша,
розповіді, гри на музичному інструменті тощо, що прославляють Бога,
дітьми
дошкільного віку та учнями 1-4 класів
ЗЗСО
|
Критерії |
1 |
Через вдало підібраний для
виконання твір, якомога повніше розкрити свої задатки та здібності, нахили, свої внутрішні дані:
емоційність та образність; широту світогляду й глибину мислення; художній
смак; вміння діяти і орієнтуватися в запропонованих обставинах; наявність
пам’яті; наявність творчої уяви, фантазії; рухомий темперамент; сценічна
привабливість. Під час виступу через художні твори учасник повинен вміти передати свої бачення, своє ставлення, віру, творчу активність та
естетичну позицію. |
2 |
Майстерність
учасника (здібності до перевтілення): вірш
повинен носити певний характер; уривок
з прозового твору повинен бути підібраний таким чином, щоб виявити своє
емоційне ставлення до того, про що розповідає, передати бачення, вміння «запалити»
глядача; виявити свій темперамент, авторську позицію; пісня повинна допомогти показати виконавсько-драматичні здібності
учасника, глибину та щирість почуттів, вміння передати свої почуття
глядачеві, «запалити» його і викликати відповідні емоції. При виконанні танцю учасник повинен виявити свої
пластичні дані: музично-ритмічне почуття (здатність відчувати ритм та
відтворювати його); гармонічність статури; вміння координувати рухи, вміння
розташувати себе в просторі. |
3 |
Креативний,
неординарний, оригінальний підхід
до виконання пісні, вірша, розповіді, гри на музичному інструменті тощо, що
прославляють Бога. При цьому важливими залишаються природність
учасника та відчуття ним своєї індивідуальності. |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
творчих
робіт учнів 5-7 класів ЗЗСО
|
КРИТЕРІЇ |
Кількість балів 30 |
1 |
Знання та
аргументоване використання Святого
Письма Розуміння практичного застосування біблійної
мудрості |
10 |
2 |
Повнота розкриття теми (змістовність творчої роботи) |
5 |
3 |
Креативний, неординарний, оригінальний підхід до створення творчої роботи та
її презентації |
5 |
4 |
Ступінь самостійності в судженнях Цікаві та
змістовні висновки, власна позиція
автора |
5 |
5 |
Рівень ораторської
майстерності, використання елементів красномовства,
лаконічність, культура мовлення |
5 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
творчих
робіт учнів 8-11 класів ЗЗСО та студентів ПТУ і ВНЗ
|
КРИТЕРІЇ |
Кількість балів 40 |
1 |
Знання та
аргументоване використання Святого
Письма Розуміння практичного застосування біблійної
мудрості |
10 |
2 |
Повнота розкриття теми (змістовність творчої роботи) |
8 |
3 |
Креативний, неординарний, оригінальний підхід до створення творчої роботи та
її презентації |
8 |
4 |
Ступінь самостійності в судженнях Цікаві та
змістовні висновки, власна позиція
автора |
7 |
5 |
Рівень ораторської
майстерності, використання елементів красномовства,
лаконічність, культура мовлення |
7 |
ШКАЛА ОЦІНОК ЗА 100-бальною
СИСТЕМОЮ
0-60 незадовільно
61-75- задовільно
76-90- добре
91-100 відмінно
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові, школа, адреса учня чи учителя |
Оцінка за тест на знання Біблії |
Оцінка за презентацію |
Середній бал |
Місце |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище голови журі та членів
журі
СПОНСОРИ та МЕЦЕНАТИ
Національний університет
«Острозька академія»
1. Студентсько-викладацький
храм преп. Федора Острозького
2. Всеукраїнський
благодійний фонд «Східноєвропейська гуманітарна місія», м. Київ
3. Українське Біблійне
товариство
Немає коментарів:
Дописати коментар