Архів блогу

субота, 13 червня 2020 р.

Нехай буде слово ваше: так — так; ні — ні, а що зверх цього, те від лукавого

ikonaua

Нехай буде слово ваше: так — так; ні — ні, а що зверх цього, те від лукавого 

(Субота Х звичайного тижня, рік ІІ)
https://cutt.ly/duoYmSN


Клятва на Святому Писанні і прикликання Господнього імені в судах використовується донині. Проте це не перешкоджає декому вимовляти клятви й у своїх низьких і фальшивих цілях. Якщо людина живе в правді Ісуса Христа, їй не потрібні ніякі клятви перед Богом, її слова звучать: “так” або “ні”. Цього вчить нас  Ісус.

Св. АНТОНІЯ ПАДУАНСЬКОГО, пресвітера і Вчителя Церкви (біл) Обов’язковий спомин
Святий Антоній  народився 1195 р. в Ліссабоні. Висвячений у 1219 р., він через рік вступив до Ордену св. Франциска та поїхав у Марокко, що в Африці, проголошувати Євангеліє. Тяжка недуга змусила його повернутися до Італії. Найбільш визначним і плідним був період його життя в Падуї, де він відзначився як проповідник, який вплинув на життя багатьох людей. Помер Антоній 13 червня 1231 року, маючи ледве 36 років. Його шанують як покровителя наречених і подружніх пар. Прохають про заступництво перед народженням дітей.

АНТИФОН НА ВХІД
Священики Твої, Господи, нехай одягнуться у справедливість, * святі  Твої нехай возрадуються.

КОЛЕКТА
Всемогутній, вічний Боже, Ти дав своєму народові чудового проповідника та заступника в потребах – святого Антонія з Падуї; † вчини, щоби з його допомогою ми дотримувалися заповідей християнського життя, * та в усіх труднощах отримували від Тебе підтримку. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
3 Цар 19, 19-21
19 І пішов він [Ілля] звідти, і зна­йшов Єлисея, сина Сафатового, коли він орав; дванадцять пар [волів] було в нього, і сам він був при дванадцятій. Ілля, проходячи повз нього, кинув на нього милоть свою [плащ свій]. 20 І залишив [Єлисей] волів, і побіг за Іллею, і сказав: дозволь мені поцілувати батька мого та матір мою, і я піду за тобою. Він сказав йому: піди та повертайся назад, бо що зробив я тобі? 21 Він, відійшовши від нього, взяв па­ру волів і заколов їх і, запаливши плуг волів, засмажив м’ясо їх, і роздав людям, і вони їли. А сам встав і пішов за Іллею, і став служити йому. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 16 (15), 1-2а і 5. 7-8. 9-10
Ти – моя доля, частка мого спадку.
1 Охорони мене, Господи, бо я на Тебе надіюся. 2 Я сказав Господу: «Ти Господь мій!». 5 Господь — частина спадку мого і чаші моєї. В Тобі, Господи, вся спадщина моя. 7 Славитиму Господа, що просвітив мене, бо навіть і вночі повчає мене серце моє. 8 Повсякчас бачу я Господа перед собою, бо Він праворуч мене, і я не захитаюся. 9 Тому радіє серце моє і веселиться язик мій, навіть тіло моє спочиває в надії, 10 що Ти, Господи, не залишиш душі моєї в пеклі і не даси святому Твоєму побачити тління.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пс 119 (18), 36а. 29б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Прихили серце моє, Боже, до Твоїх свідчень,
помилуй мене за Твоїм законом.
36 Нахили серце моє до свідчень Твоїх. 29 і в законі Твоїм провадь мене. 

ЄВАНГЕЛІЄ
Мт 5, 33-37
† Читання святого Євангелія від Матея.
33 Ще чули ви, що було сказано стародавнім: не клянися неправдиво, а виконуй перед Господом клятви твої. 34 А Я кажу вам — не клястися зовсім: ні небом, бо воно є престолом Божим; 35 ні землею, бо вона є підніжжям ніг Його; ні Єрусалимом, бо це місто великого Царя. 36 І головою твоєю не клянися, бо не можеш жодної волосини білою або чорною зробити. 37 Нехай буде слово ваше: так — так; ні — ні, а що зверх цього, те від лукавого. Слово Господнє.


МОЛИТВА ВІРНИХ

Сьогодні свята Церква споминає святого Антонія, до якого ми часто звертаємося у різних потребах; тож за його посередництвом звернімося до Господа Бога з нашими проханнями:
1. Молімося за святу Господню Церкву, щоби вона зростала й укріплювалася по всій землі.
2. Молімося за всіх, наділених владою, щоби вони розпоряджалися нею заради блага людей.
3. Молімося за скривджених і нещасних, щоби святий Антоній взяв їх під свою опіку.
4. Молімося за хворих і покинутих, щоби доброзичливі та щирі люди завжди їм допомагали.
5. Молімося за померлих наших братів і сестер, щоби Господь дав їм участь у вічному щасті на небесах.
6. Молімося в наших особистих намірах і намірах наших рідних, щоби святий Антоній виблагав нам у Господа Бога те, чого ми у Нього просимо.
Боже, благоволи вислухати наші прохання та допоможи нам вірно йти Твоїми шляхами. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Господи, прийми дари, складені на Твій вівтар в день спомину святого Антонія, †  і, як через ці блаженні тайни Ти обдарував його славою, * так і нам даруй прощення. Через Христа, Господа нашого.

Префація про святих пастирів № 38.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Щасливий слуга, * якого Господь, повернувшись, знайде невсипущим. * Істинно кажу вам: він поставить його над усім своїм маєтком.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Всемогутній Боже, нехай небесна трапеза в усіх, що святкують спомин святого Антонія примножить і утвердить духовні сили, † щоб ми зберегли непорушним дар віри * та йшли вказаною нам стежкою спасіння. Через Христа, Господа нашого.


За матеріалами: КМЦ, НП

Олександр Кривенко, фунадатор і координатор спільноти
Захист християнських цінностей - основи життя та сім'ї в Україні
християнин, незалежний журналіст, юрист, викривач корупції

krivenkokorr@ukr.net
+380 63 241 36 81
Україна, Київ

https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2020/06/13-subota-x-zvichajnogo-tizhnja-rik-II.html

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про медіа. Закон

ЗАКОН УКРАЇНИ Про медіа https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/12/131800.html      Допомога    Шрифт:  + − ЗАКОН УКРАЇНИ Про ме...