понеділок, 9 березня 2020 р.

Гасло «Моє тіло — моє діло» — це велика маніпуляція

Гасло «Моє тіло — моє діло» — це велика маніпуляція


Олександр Кривенко
08.03.2020 р.Б.

https://bit.ly/2TOhNw3

Сьогодні взяв участь у Марші проти абортів у Києві та мав там промову.

Дав розгорнуте інтерв'ю пресі, яке частково оприлюднило Громадське Радіо.
Викрив підступність так званого фемінізму, що є 
складовою ідеології "гендеру". Його представники поруч із нами проводили свою акцію та скандували купу оманливих гасел, у тому числі проголошували культ вбивства плоду в утробі жінки.

Пояснив журналістам, що 

 Гасло «Моє тіло — моє діло» — це велика маніпуляція. Зверніть увагу: в Кримінальному кодексі особливо висока санкція за спричинення тяжких тілесних ушкоджень вагітній жінці, за її вбивство. Отже, законодавець розуміє, що ненароджене життя вбито.

Цитую коментовані норми закону:

"Умисне вбивство ..., тобто умисне протиправне заподіяння смерті іншій людині, - карається позбавленням волі на строк від семи до п'ятнадцяти років"
(Частина 1 статті 115 Кримінального кодексу України)

"Умисне вбивство ... жінки, яка завідомо для винного перебувала у стані вагітності, ... карається позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі ..."
(Пункт 2 частини 2 статті 115 Кримінального кодексу України)

До відома:
в низці країн аборти знаходяться під забороною. Наприклад, у Польщі
вони незаконні, крім таких випадків, як:
вагітність загрожує життю матері;
вагітність виникла через зґвалтування;
існують патології плоду.

Олександр Кривенко ,
римо-католик, юрист, журналіст, фундатор спільноти «Захист християнських цінностей - основи життя та сім'ї в Україні»

+380 63 241 3681 
krivenkokorr@ukr.net
Приватбанк: 4731 2191 1317 7178
Блог: Захист християнських цінностей - основи життя та сім'ї в Україні (https://protectingchristianvalues.blogspot.com)

Джерело: Олександр Кривенко. Гасло «Моє тіло — моє діло» — це велика маніпуляція. Київ, березень 2020 р.Б // «Захист християнських цінностей - основи життя та сім'ї в Україні» 08.03.2020 р.Б. Режим доступу: https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2020/03/08-moe-tilo.html

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про медіа. Закон

ЗАКОН УКРАЇНИ Про медіа https://protectingchristianvalues.blogspot.com/2022/12/131800.html      Допомога    Шрифт:  + − ЗАКОН УКРАЇНИ Про ме...